بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های کت کار شده زنانه شیک و جدید مجلسی 1403

کت و شلوار مجلسی زنانه مزون گالانت 18 تیر 1403 0 دیدگاه
کت کار شده جواهردوزی شده

مزون گالانت با طراحی و تولید انواع مدل های جذاب کت کار شده زنانه یکی از بزرگ ترین و بهترین مزون های تهران و ایران است.

اگر شما هم برای کت و شلوار زنانه به دنبال مدل های جدید کت کار شده زنانه در مزون گالانت هستید، در این پست به شما جدید ترین و جذاب ترین مدل های کت مجلسی کار شده زنانه سال 1403 را معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما در مزون گالانت باشید.

مدل های جدید کت کار شده زنانه شیک و جدید

در میان انواع جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه، کت و شلوار طرفداران زیادی دارد که در صورتی که این دسته از لباس مجلسی توسط جواهر دوزی، گل دوزی، سنگ دوزی و … تزئین شود، طراحی زیباتر و منحصربه فرد تری پیدا خواهد کرد.

به جرات می توان گفت که کت زنانه یکی از لباس های مجلسی همیشه به روز است که می توان در مراسم ها و مکان های مختلفی با هر نوع استایلی با پوشیدن کت درخشید. کت را می توان به همراه دامن یا شلوار ست کرد.

کت زنانه به دلیل تنوعی که در طراحی و دوخت دارد می تواند برای هر نوع سلیقه یا اندامی مناسب باشد و در بین بانوان طرفداران زیادی دارد. این نوع لباس زنان تنوع گسترده ای دارد که یکی از آنها مدل کت کار شده زنانه است که برای پوشیدن در مجالس، مهمانی ها و عروسی ها کاربرد دارد.

اگر قصد خرید کت و شلوار زنانه را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت شلوار زنانه مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

در ادامه می توانید مدل های جدید کت کار شده با پنل، کت کار شده با مروارید، کت مجلسی کار شده با سنگ و … را ببینید:

خرید کت مجلسی کار شده

قبل از انتخاب و خرید کت مجلسی این نکته را در نظر داشته باشید که تنوع و مدل های این نوع لباس زنانه بسیار زیاد است و ممکن است در انتخاب کمی سردرگم شوید. کت زنانه به دلیل خاص بودن و قابلیت ست شدن با انواع لباس ها اعم از دامن و شلوار یک انتخاب مناسب برای مجالس رسمی و نیمه رسمی است.

مدل های جدید و شیک کت و شلوار کار شده زنانه گالانت، شامل انواع هنرهای جذاب دستی کار شده مثل سنگ دوزی، جواهر دوزی و گل دوزی است. این کت ها با تنوع در طرح و رنگ و با پارچه های باکیفیت و دوختی مناسب می توانند برای هر نوع سلیقه ای مناسب باشند. طرح های بسیار جذاب و انتزاعی در کت و شلوار مجلسی زنانه گالانت، به شما احساس جذاب بودن و لاکچری بودن می‌ دهد.

اگر قصد خرید کت و شلوار زنانه را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت شلوار زنانه مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

کت کار شده زنانه و شیک مجلسی مزون گالانت در فرایند تولید، به دقت طراحی و دوخته می‌ شوند، به همین دلیل است که جذاب ترین مدل های کت مجلسی زنانه، با طرح های بسیار شیک و لوکس فقط در مزون گالانت پیدا می‌شود.

در ادامه چند مدل جذاب و جدید کت و شلوار زنانه کار شده مزون گالانت را می توانید ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.