بستن

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای خرید لباس عروس رویایی

لباس عروس مزون گالانت 20 تیر 1403 5 دیدگاه
راهنمای خرید لباس عروس

از آنجا که شب عروسی یکی از خاطره سازترین شب های هر عروس و دامادی است به همین دلیل فرایند خرید لباس عروس باید بسیار با دقت انجام شود.

اگر در مراحل نامزدی به سر می برید و دغدغه خرید لباس عروس را دارید در ادامه با با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید لباس عروسی که در ادامه آورده ایم شما بتوانید یک لباس عروس رویایی بخرید. مهم نیست بودجه، سبک مورد پسند شما یا زمان عروسی شما به چه شکل باشد، این نکات خرید لباس عروس تضمینی به شما کمک می کند تا لباس رویاهای خود را پیدا کنید.

برای یافتن لباس عروسی که دوست دارید، تحقیق کنید

صفحات مجلات لباس عروس را بررسی کنید، لباس های عروس موجود در مزون لباس عروس گالانت را بررسی کنید، Pinterest را زیر و رو کنید، اینستاگرام مزون گالانت را بررسی کنید و ببینید عروس‌ های مشهور چه لباسی می‌پوشند تا یک فایل تصویری از لباس‌ های مورد علاقه‌ تان تهیه کنید.

اگر قصد خرید لباس عروس را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید لباس عروس مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

 سپس به دنبال یک مدل مشابه باشید، بررسی کنید آیا همه آنها لباس عروس دکلته، پرنسسی، توری یا حجیم هستند؟ آیا همه آنها پشت باز دارند؟ چند وجه اشتراک از سبک هایی که دوست دارید پیدا کنید و ایده های خود را در اولین قرار خرید، همراه خود بیاورید.

لباس عروس های مدنظرتان را پرو کنید

مشاوران عروس به شما خواهند گفت که دائماً عروس خانم هایی را می بینند که با ایده ای مشخص از آنچه برای لباس عروس می خواهند وارد مزون لباس عروس می شوند، اما پس از پوشیدن لباس مدنظرشان پشیمان می شوند و در عوض، به سمت خرید لباس عروسی می روند که کاملا از چیزی که فکر می کردند، متفاوت است. هنگام خرید لباس عروس ذهن خود را باز نگه دارید. ممکن است لباس رویایی خود را پیدا کنید که هیچ تصور ذهنی درباره آن نداشتید.

خودتان را برای سایزبندی لباس عروس آماده کنید

اندازه گیری سایز لباس عروس به این معنی است که شماره لباس شما اغلب یک تا دو سایز بیشتر از اندازه ای است که در لباس های معمولی خود می پوشید. حتی اگر بزرگتر شدن به نظر وحشتناک به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که هیچ کس به جز شما و مشاورتان سایز شما را نمی داند.

درست به اندازه سایز دقیق خود خرید کنید

حتی اگر قصد دارید قبل از روز عروسی وزن کم کنید، به جای اینکه سایز کوچکتر تهیه کنید، لباس هایی با سایز فعلی خود بخرید. پوشیدن لباس بسیار گشاد راحت تر از تلاش برای پوشیدن لباسی تنگ است.

زودتر خرید کنید

طراحی و آماده شدن بسیاری از لباس‌ ها 4 تا 8 ماه طول می‌ک شد و پس از دوخته شدن، باید زمان بیشتری را برای تغییرات مورد نظر و اکسسوری جانبی در نظر بگیرید. بنابراین یکی از توصیه های ما در راهنمای خرید لباس عروس این است که چندین ماه زودتر از مراسم عروسیتان اقدام به خرید لباس عروس کنید.

اما خیلی زود خرید نکنید!

اگر نامزدی طولانی دارید و بلافاصله شروع به خرید لباس‌های عروسی می‌ کنید، لباسی که در نهایت می‌ خرید ممکن است تا زمان برگزاری مراسم عروسی شما از مد افتاده باشد، یا ممکن است لباسی را پیدا کنید که آن را بیشتر دوست دارید. بنابراین عجله زیاد هم در خرید لباس عروس خوب نیست.

بودجه خود را مشخص کنید

بله، صحبت کردن درباره قیمت ناراحت کننده است، اما بعداً شما را از اشتباه نجات می دهد. ما به شما توصیه می کنیم که در راهنمای خرید لباس عروس، قبل از اولین قرار ملاقات در مزون برای خرید، متوجه شوید که چه کسی هزینه لباس را پرداخت می کند (خانواده شما، شریک زندگی شما، یا شما؟)

تم عروسی خود را از قبل انتخاب کنید

قبل از شروع خرید لباس، تصمیم بگیرید که آیا یک عروسی غیررسمی با تم باغ می‌ خواهید یا یک رابطه رسمی و رمانتیک. همیشه مکان و موضوع را در هنگام مرور لباس‌ ها در نظر داشته باشید، زیرا نباید لباس شما با سبک کلی عروسی شما تضاد داشته باشد.

یک مزون بزرگ عروس پیدا کنید

قبل از شروع قرار ملاقات برای خرید لباس عروس، تحقیقات خود را انجام دهید، زیرا نمی خواهید وقت خود را در مغازه ای تلف کنید که لباس های مورد علاقه شما را ندارد. از دوستان متاهل مشورت  بگیرید و بررسی های آنلاین را بررسی کنید تا مزون هایی با شهرت خوب مثل مزون لباس عروس گالانت، را پیدا کنید.

قبل از خرید با مزون تماس بگیرید

وقت خود را برای خرید در فروشگاهی تلف نکنید که سبک، طراحی یا محدوده قیمتی را که در ذهن داشتید ندارد. قبل از بازدید با مزون یا سالن تماس بگیرید تا اطلاعات درباره قیمت و موجودی آنها دریافت کنید.

قرار گذاشتن برای خرید لباس عروس

در اکثر فروشگاه‌های لباس عروس، لباس‌ ها به گونه‌ ای نمایش داده نمی‌ شوند که بتوانید آن‌ها را ورق بزنید و خودتان آن‌ها را مرور کنید. شما به یک قرار ملاقات نیاز دارید تا یک مشاور بتواند به شما در انتخاب لباس و امتحان کردن آنها کمک کند.

در روز معمولی در هفته خرید کنید

سالن‌های عروس در آخر هفته‌ها مملو از جمعیت هستند، به این معنی که ممکن است نتوانید مدل ها را به دقت ببینید یا لباسی که دوست دارید توسط شخص دیگری امتحان شود. ارزش آن را دارد که از زمان شخصی خود در حین کار استفاده کنید تا قرار ملاقات خود را در یک روز وسط هفته داشته باشید.

یک روز کامل برای خرید خود اختصاص دهید

پوشیدن یک لباس عروس، چه برسد به سه یا چهار لباس عروس، به طرز شگفت آوری زمان بر است و قطعاً نمی خواهید در تصمیم گیری عجله کنید. به‌جای برنامه‌ریزی برای یک ساعت محدود، چندین ساعت در روز وقت بگذارید تا بتوانید وقت خود را به مرور و امتحان کردن لباس‌ ها اختصاص دهید.

همراهان خرید خود را عاقلانه انتخاب کنید

بله، احتمالا دوست دارید شما برای خرید لباس عروس خود به همراه مادر، خواهر، خواهر شوهر، دوست یا هر کس دیگری بروید. اما پیدا کردن فردی که به شما در تصمیم عاقلانه برای خرید لباس عروس کمک کند بسیار سخت است. متخصصان این حوزه در راهنمای خرید لباس عروس گروه همراه خود را به دو یا سه نفر محدود کنید که نظرات آنها برای شما مهم تر است.

لباس زیر مناسب را بیاورید

ممکن است درک این که وقتی بند سینه بند شما بیرون زده است واقعاً یک لباس بدون بند چگونه به نظر می رسد یا وقتی پشت شما صاف می شود یک لباس عروس با انحنا چگونه به نظر می رسد دشوار باشد. به همین دلیل است که برای خرید لباس عروس، توصیه می شود که لباس زیر لباس عروس مورد نظر خود را همراه داشته باشید.

به جنس پارچه لباس عروس توجه کنید

علاوه بر استایل کلی، رنگ و تزیینات، جنس پارچه لباس عروس تفاوت زیادی در ظاهر لباس شما ایجاد می کند. یک پارچه سنگین تر و ساختارمندتر (مثل شانتونگ ابریشمی، تافته یا توری گیپور) شکل خود را حفظ کرده و استایل شما را جذاب تر می کند.

زمان خرید لباس عروس، کفش پاشنه دار بپوشید

برخی از سالن‌ های عروس کفش‌ های پاشنه بلند مشترکی دارند که می‌توانید قرض بگیرید، اما ممکن است راحت نباشید. لباس با دمپایی بسیار متفاوت از کفش‌ های پاشنه‌ دار است. با آوردن کفش های پاشنه بلند با همان قدی که فکر می کنید احتمالاً برای روز عروسی خود خواهید پوشید، آماده باشید، بنابراین تصور بهتری از ظاهر لباس خواهید داشت.

عکس های لباس را برای الهام گرفتن بیاورید

چه مدل های لباس عروس رویایی از کالکشن لباس عروس گالانت انتخاب کرده اید، یا مدلی که در اینستاگرام یافته اید، یا صفحه‌ای از یک مجله، با یک کلاژ عکس از مدل‌های لباس عروسی که هنگام خرید بیشتر دوست دارید، همراه خود داشته باشید.

عکس هایی از محل مراسم خود بیاورید

علاوه بر لباس‌ هایی که از مجلات یا پینترست به همراه می آورید، عکس‌هایی از محل مراسم و پذیرایی خود را نیز در محل قرار بیاورید. دیدن محیط محل برگزاری می تواند به مشاور شما کمک کند تا لباس هایی را به شما پیشنهاد دهد که مناسب ترین انتخاب برای محل مراسم شما باشد.

از فرصت تخفیف ها استفاده کنید

مزون ها معمولاً برای جابجایی موجودی‌ های قدیمی‌ تر، تخفیف های ویژه ای دارند، بنابراین شما لباس‌ های طراحی‌ شده را با 25 تا 50 درصد تخفیف پیدا خواهید کرد. تنها نقطه ضعف این است که بیشتر تخفیف های لباس عروس با اندازه‌های خاص موجود است و ممکن است سایز شما در تخفیف ها موجود نباشد.

اگر قصد خرید لباس عروس را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید لباس عروس مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

بدانید که تزیینات هزینه بیشتری دارد

مشاور مزون گالانت می گوید: «کارهای دستی مانند گلدوزی یا منجوق دوزی همیشه به هزینه لباس می افزاید. البته، اگر سبک شما ساده نیست، این تزیینات ارزشش را دارند، فقط آن را در بودجه خود لحاظ کنید».

لباس های بالاتر از بودجه خود را امتحان نکنید

اگر نمی توانید هزینه یک لباس عروس را بپردازید، هیچ فایده ای ندارد که آن را امتحان کنید، فقط خودتان را عذاب می دهید و استانداردی می سازید که هیچ لباسی را پسند نخواهید کرد.

خرید آنلاین را در نظر بگیرید

اگر یک خریدار آنلاین مشتاق هستید، خرید آنلاین لباس عروس مشکلی ندارد. 18 درصد از عروس ها در ایالات متحده این کار را انجام می دهند. اگر بتوانید این لباس را شخصاً امتحان کنید، عالی است. اگر نه، قوانین بازگشت محصول را بررسی کنید، به خصوص اگر چند مورد را برای امتحان و بررسی سفارش می دهید، تا مطمئن شوید که اگر لباسی رویایی به نظر نمی رسد، شرایط بازپرداخت کامل وجه وجود دارد.

اگر سایز بزرگ هستید، از قبل با مزون تماس بگیرید

هیچ چیز بدتر از این نیست که به یک سالن عروس بروید و ببینید آنها فقط نمونه هایی را تا سایز 10 موجود دارند و شما چیزی برای امتحان کردن ندارید (متاسفانه، این مورد برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد). بهتر است قبل از مراجعه به مزون لباس عروس با آنجا تماس بگیرید و سوال کنید که آیا لباس های عروس با سایز بزرگ هم موجود دارند یا خیر.

آماده باشید تا لباس های زیادی را امتحان کنید

متأسفانه، اگر واقعاً خوش شانس نباشید، احتمالاً اولین لباس عروسی که می پوشید «مدل رویایی» نخواهد بود. اما اگر مجبور شدید چندین لباس عروس را پرو کنید، ناامید نشوید. صبور باشید و ذهن خود را باز نگه دارید تا زمانی که مطمئن شوید لباس عالی را امتحان کرده اید. حتی ممکن است برای خرید لباس عروس به چندین مزون مراجعه کنید، اما مطمئن باشید در نهایت یک لباس مناسب و شیک را انتخاب خواهید کرد.

انتخاب های خودتان را محدود کنید

مطمئن شوید که در هر قرار خرید، به امتحان چند مدل محدود شوید. این امکان وجود دارد که لباس های عروسی زیادی را امتحان کنید و احساس کنید که در انتخاب ها غرق شده اید. اگر به این نقطه رسیده اید، از خرید استراحت کنید و پس از کمی استراحت به ادامه جستجوی خود بپردازید.

تصمیم بگیرید که سنتی هستید یا مدرن

قبل از اینکه اقدام به خرید لباس عروس کنید، مدل ها را بررسی کنید تا متوجه شوید بیشتر لباس های کلاسیک دوست دراید یا مدرن.

قبل از اینکه خرید کنید، 100 درصد مطمئن باشید

“همه عروس ها قبل از اینکه بگویند “این لباس رویایی من است” باید بدانند که آیا آن لباس را واقعا دوست دارند. مشاور لباس عروس می‌ گوید وقتی با یک عروس کار می‌ کنم و احساس می‌ کنم او مطمئن نیست، او را تشویق می‌کنم که آن مدل را فراموش کند و کنار بگذارد.

ژست گرفتن برای عکس در زوایای مختلف

برای اثبات واقعی ظاهر شما در لباس عروسی خود در روز عروسی، از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید هنگام امتحان کردن لباس عروس، از شما عکس و فیلم بگیرد.

بدانید که آینه ها می توانند فریب دهند

هر آینه‌ ای می‌ تواند شما را متفاوت جلوه دهد، به همین دلیل مهم‌ تر است که به عکس‌ ها و فیلم‌ ها تکیه کنید تا نگاهی واقعی از آنچه در لباس عروسی خود به نظر می‌ رسید به دست آورید.

یک متخصص داشته باشید که اندازه گیری های شما را انجام دهد

حتی اگر به صورت آنلاین سفارش می‌ دهید، از یک خیاط بخواهید اندازه‌گیری‌ های شما را انجام دهد، این زمان مناسبی برای خودتان نیست، زیرا قرار دادن نوار اندازه‌گیری حتی یک اینچ بالاتر یا پایین‌ تر از استاندارد صنعتی می‌ تواند نتایج شما را از بین ببرد.

خرید سایز بزرگ به جای خیلی کوچک!

بیشتر لباس‌ ها را می‌ توان یک یا دو سایز تغییر داد و بسته به میزان درز، یک سایز را افزایش داد، بنابراین بهتر است آن را خیلی بزرگ سفارش دهید و داخل آن ببرید تا به سایز مناسب برسد.

مطمئن شوید می توانید به راحتی حرکت کنید

هیچ لباس عروسی به اندازه لباس خواب شما راحت نخواهد بود، اما شما نمی خواهید آن را در تمام طول شب بالا بیاورید یا با آن کلافه شوید، بنابراین برخی از حرکات را در اتاق رختکن انجام دهید. اگر در حال برنامه ریزی یک عروسی در محلی خاص هستید که در آن ممکن است لازم باشد در طول مراسم زانو بزنید یا بنشینید، این کار را در لباس عروس خود تمرین کنید. اگر قصد دارید در روز عروسی برقصید، آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که می توانید آنطور که می خواهید حرکت کنید.

با ظاهر مشابه روز عروسی آماده شوید

اگر با موهای نامرتب و بدون آرایش به خرید لباس می روید، بدیهی است که با امتحان کردن لباس های عروسی زیباترین احساس خود را نخواهید داشت. برای به دست آوردن جلوه کامل، سعی کنید تا حد امکان از زیبایی عروسی ایده آل خود تقلید کنید. مجبور نیستید همه چیز را انجام دهید، اما کمی آرایش کنید و موهایتان را بالا یا پایین ببینید.

یک مزون حرفه ای لباس عروس را امتحان کنید

در مزون های بزرگ لباس عروس مثل مزون گالانت لباس های عروس متنوع که دارای طیف قیمتی وسیعی هستند را می توانید ببینید که قطعا انتخاب در این صورت برایتان راحت تر خواهد بود و احتمال خرید لباس عروس رویایی در این گونه مراکز بسیار بالا است.

با مشاور مزون لباس عروس خود راحت باشید

اگر در حال خرید با مشاور در یک بوتیک یا مزون عروس هستید، از اینکه به او بگویید دقیقاً به دنبال چه هستید، خودداری نکنید. تا حد امکان صادق باشید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد علایق و سلیقه خود ارائه دهید، راهنمایی خرید لباس عروس برای مشاور شما آسان تر خواهد بود.

فصل عروسی را در زمان خرید لباس عروس مد نظر داشته باشید

اگر عروسی شما در ماه مرداد و در گرمای تابستان برگزار می‌شود، به سراغ پارچه‌های سبک و خنک بروید. اما اگر در فصل زمستان در مناطق سردسیر عروسی می گیرید، به سراغ لباس عروس با پارچه های سنگین و گرم تر بروید.

به قسمت بالای لباس عروس توجه کنید

شما باید تمام جنبه های لباس عروسی خود را دوست داشته باشید، اما به خاطر داشته باشید که قسمت بالایی و یقه لباس عروس در عکس های عروسی بیشتر ظاهر به چشم می آیند، به خصوص زمانی که در هنگام شام نشسته اید یا با نزدیک ترین و عزیزترین خود می رقصید. اطمینان حاصل کنید که لباس مجلسی هنگام نشستن به راحتی مناسب است و یقه نیازی به تنظیم در طول روز ندارد.

اگر لباس خود را دوست ندارید، نترسید! می توانید آن را اصلاح کنید

اگر لباس به دستتان رسید و از آن خوشتان نمی آید، نیازی نیست آن را کنار بزنید. مشاور خرید لباس عروس می‌گوید: «لباس عروس خود را با لوازم جانبی کاملاً متفاوت، مانند یک کمربند جدید، یا یک یقه متفاوت تغییر بدهید. اگر این کمکی نمی‌ کند، یک خیاط حرفه ای می‌ تواند با کوتاه کردن آن، تغییر یقه، درآوردن آستین یا اضافه کردن آستین ظاهر آن را تغییر دهد.»

5 دیدگاه
16 اردیبهشت 1401
محبوبه
خیلی زیبا بودند .کاش میشد یه بار دیگه لباس عروس بپوشم،🥰🥰🙃
    16 اردیبهشت 1401
    مزون گالانت
    ممنونم از نظر خوبتون محبوبه جان. براتون خوشبختی آرزو میکنیم 3>
23 اردیبهشت 1401
..
منم دوست دارم یه بار دیگه لباس عروس بپوشم
    23 اردیبهشت 1401
    مزون گالانت
    پوشیدن دوباره لباس عروس برای خیلی از خانم ها جذابه، بخاطر همین همیشه توصیه میکنیم بعد از عروسی، لباس عروس رو به خوبی نگهداری کنید.
26 فروردین 1402
مریم
آیا میتوان لباس عروس را از مزون گالانت خرید کرد؟
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.