بستن

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای خرید لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی سمیرا قابلی 26 مهر 1402 0 دیدگاه
لباس مجلسی دخترانه کوتاه

خانم ها و دختران جوان و نوجوان زمانی که به مهمانی های خاص مانند مراسم عروسی، تولد و … دعوت می شوند به فکر خرید جدیدترین لباس مجلسی دخترانه می افتند که در مجلس بدرخشند. برای اینکه بتوانید یک لباس مجلسی دخترانه شیک تهیه کنید نیاز است که به چند نکته توجه داشته باشید که ما در این سری از مقالات مزون گالانت قصد داریم یک راهنمای خرید جامع را در اختیار شما قرار داده ایم. 

جدید ترین مدل های لباس مجلسی مزون گالانت:

نکات مهم برای خرید لباس مجلسی دخترانه

انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. اما در این میان توجه به سن، وزن، فرم بدن، رنگ پوست و … هم باعث می شود که بهترین انتخاب را در هنگام خرید پیراهن مجلسی دخترانه داشته باشید. 

توجه به اندام

توجه به فرم بدن و اندام در هنگام خرید لباس مجلسی دخترانه بسیار مهم است قطعا مدل لباسی که باید برای دختر خانمی که لاغر اندام است و توپر است باید کاملا متفاوت باشد و می بایست با توجه به فرم اندام به دنبال مدل لباسی باشید که نقاط ضعف بدن شما را بپوشاند و نقاط قوت اندامتان را بارزتر کند. 

برای مثال اگر قدتان کوتاه یا متوسط است پیشنهاد ما به شما این است که به جای انتخاب پیراهن مجلسی بلند از لباس های بالای زانو انتخاب کنید تا قد شما را بلندتر نشان دهد. اگر قد کوتاه و هیکل توپری دارید به جای لباس مجلسی یقه گرد بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که یقه گرد دارند.

اگر قد کوتاه و اندام ظریفی دارید، بهترین پیراهن مجلسی دخترانه لباسی است که دامن فون و راسته دارد؛ این گونه لباس ها قد شما را بلند و اندامتان را متناسب تر نشان می دهد. 

اگر قد بلند و اندام ظریفی دارید به هیچ عنوان لباس های تک رنگ مناسب شما نیست، شما با انتخاب لباس های مجلسی با طرح و خطوط عمودی اندامتان بهتر به نظر می رسد. 

توجه به رنگ پوست

یکی از مواردی که باید در هنگام انتخاب لباس مجلسی باید به آن توجه داشته باشید این است که رنگ پوستتان است. بنابراین تنها معیارتان رنگ سال نباشد و بیش از هر چیز در هنگام انتخاب رنگ مناسب پیراهن مجلسی دخترانه به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. برای مثال اگر رنگ پوستتان روشن است می توانید لباس های مجلسی با رنگ های تیره مثل مشکی، سبز زمردی، آبی کاربنی، زرشکی و … انتخاب کنید. یا اگر رنگ پوستتان تیره است می توانید لباس مجلسی هایی با رنگ های روشن مانند کرمی، سبز پاستیلی، گلبهی و … انتخاب کنید. همچنین اگر رنگ پوست شما گندمی است بهترین رنگ لباس برای شما لباس های رنگ روشن است. 

توجه به نقاط قوت و نقاط ضعف اندام

یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید انتخابی داشته باشید که نقاط قوت شما را در معرض نمایش بگذارد و در عوض نقاط ضعف اندام شما را بپوشاند. 

برای مثال در صورتی که پاهای زیبایی دارد می توانید از پیراهن مجلسی کوتاه بخرید. اگر برجستگی یک بخش از اندامتان زیاد است می توانید از رنگ های تیره انتخاب کنید. اگر سینه های بزرگی دارید از پیراهن های رکابی استفاده کنید و اگر باسن بزرگی دارید پیراهن بلند مناسب شما است. اگر صورت بسیار زیبایی دارید با پوشیدن پیراهن مجلسی پوشیده و انداختن گوشواره های بزرگ همه توجه ها را به سمت صورت خود جلب می کنید. 

توجه به رنگ مو و چشم ها

اگر می خواهید یک انتخاب فوق العاده در هنگام خرید پیراهن مجلسی دخترانه داشته باشید؛ به غیر از موارد گفته شده به رنگ مو و چشم های خود هم توجه داشته باشید.

 برای مثال اگر رنگ چشم هایتان آبی است، لباس هایی با رنگ کرم مثل زرد، نارنجی و طلایی بهترین گزینه برای شما است. اگر رنگ چشمانتان سبز است رنگ هایی مثل قرمز، قهوه ای و صورتی بهترین گزینه است. همچنین افرادی که رنگ چشمانشان قهوه ای است که رنگ های خنثی مثل سبز و آبی برای آنها بسیار مناسب است. 

علاوه بر رنگ چشم ها، رنگ مو نیز در انتخاب لباس مجلسی می تواند بسیار مهم باشد. اگر رنگ موهای شما قهوه ای یا بلوند است لباس های رنگ های گرم بهترین انتخاب هستند. اما اگر رنگ موهای شما تیره یا مشکی است بهترین انتخاب لباس مجلسی دخترانه مشکی یا سایر رنگ های تیره و براق است. 

اگر قصد خرید لباس مجلسی دخترانه را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید لباس مجلسی دخترانه مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

انواع جدیدترین لباس مجلسی دخترانه

امروزه تنوع جنس، رنگ و مدل های انواع لباس مجلسی اعم از لباس های مجلسی دخترانه بسیار گسترده شده است که قطعا انتخاب را برای ما سخت تر می کند. در ادامه چند نمونه از انواع پیراهن مجلسی دخترانه که بسیار پرطرفدار هستند را آورده ایم. 

مدل پیراهن مجلسی دخترانه بلند و کوتاه

شما طبق سلیقه شخصی، سنتان و البته مجلسی که دعوت هستید می توانید لباس مجلسی بلند یا کوتاه تهیه کنید. 

اگر وقت کافی برای مطالعه ادامه نوشتار ندارید مدل مد نظرتان را در بخش جستجو بنویسید تا جدیدترین مدل های لباس زنانه و دخترانه را ببینید.

مدل پیراهن عروسکی 

مدل پیراهن های عروسکی اکثرا کوتاه و پفی شکل هستند، که برای دختران نوجوان و جوان یک گزینه مناسب برای دختر خانم هایی با پاهای لاغر و قد نسبتا بلند است؛ بنابراین اگر قد کوتاهی دارید یا پاهای تپلی دارید لباس مجلسی عروسکی مناسب شما نیست و به دنبال مدل های دیگری باشید. 

لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که اگر عادت به پوشیدن لباس مجلسی پوشیده دارید به هیچ عنوان این مدل لباس برای شما مناسب نیست. 

پیراهن پرنسسی 

پیراهن مجلسی پرنسسی دخترانه هم یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در میان دختران نوجوان و جوان است که در دو مدل کوتاه و بلند و با انواع تزئینات و یا ساده در بازار موجود است.

مدل پیراهن پفی

پیراهن های پفی یکی دیگر از پرطرفدارترین پیراهن های مجلسی دخترانه است که اکثر دختر بچه ها علاقه زیادی به این مدل لباس دارند. 

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.