بستن

سبد خرید شما خالی است.

مدل های لباس عروس دنباله دار مزون گالانت را از دست ندهید!

لباس عروس مزون گالانت 22 خرداد 1403 0 دیدگاه
لباس عروس دنباله دار

لباس عروس دنباله دار، یکی از مدل های لباس عروس محبوب می باشد. پیراهن عروس دنباله دار همیشه مورد توجه بسیاری از بانوان و خانم ها بوده است؛ چرا که حس جذابی به عروس ها می دهد و حس و حال یک عروس خاص و جذاب بودن را منتقل می کند.

انتخاب مدل لباس عروس یکی از جذاب ترین خریدهای هر دختر خانمی است. معمولا عروس خانم ها برای خرید لباس عروس با دوستان و آشنایان مشورت می کنند و برای پوشیدن و امتحان لباس عروس های دنباله دار به سالن های عروس مثل مزون گالانت می روند. در این مقاله با مزون گالانت برای انتخاب بهترین مدل های پیراهن عروس دنباله دار همراه باشید.

لباس عروس دنباله دار

لباس عروس دنباله دار یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین لباس های عروس است. این لباس به دلیل طولانی بودن دامنه اش به این اسم نامگذاری شده است. طول دنباله لباس عروس کاملا بستگی به سلیقه عروس خانم دارد، اما اصولا طول دنباله لباس های عروس از 1.5 متر تا 5 متر می باشد. همچنین در طراحی و دوخت لباس عروس دنباله دار می توان از جنس ها و متریال های مختلفی مثل تافتا، دوپیو، ارگانزا، شنل و … استفاده کرد.

اگر قصد خرید لباس عروس را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید لباس عروس مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

برای انتخاب این نوع لباس عروس علاوه بر سلیقه شخصی خود باید به جنس پارچه لباس عروس، رنگ، شکل و طول دنباله آن نیز توجه داشته باشید.

انتخاب لباس عروس دنباله دار مناسب

بیشتر عروس های ایرانی برای عروسی خود از مدل های لباس عروس دنباله دار یا پرنسسی و لباس عروس پفی استفاده می کنند.

در واقع یکی از مهم ترین کارهایی که برای عروسی باید انجام دهید، انتخاب مدل لباس عروس مناسب شما است. اگر در انتخاب مدل لباس عروس خود خطا کنید، فرصت داشتن ظاهر خوب و جذاب، هیجان انگیز و خاص در شب عروسی خود را از دست خواهید داد. برای انتخاب بهترین مدل لباس عروس مناسب خود حتما با مشاورانی که مزون کار می کنند مشورت کنید؛ این افراد به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند شما را در انتخاب لباس عروس مناسب بر اساس فاکتورهای زیر کمک می کنند:

  • انتخاب لباس عروس مدل دنباله دار بر اساس ظاهر بدن: انتخاب لباس عروس بر اساس فرم اندام و ظاهر شما مهمترین نکته ای است که در یک انتخاب فوق العاده نقش بسزایی دارد. بنابراین لازم است در هنگام انتخاب لباس عروس به این موضوع توجه داشته باشید.
  • اگر بدن لاغری دارید این لباس عروس را بپوشید: اگر اندام لاغری دارید باید لباس های پف کرده دنباله دار و پیچیده تری بپوشید تا لاغری اندامتان با حجم لباس جبران شود و هارمونی مناسبی ایجاد شود.
  • لباس عروس مناسب خانم های قد کوتاه: عروس های کوتاه قد بهتر است لباس های بلندتر و دنباله دار بپوشند یا مدل های پرنسسی و پفی بپوشند تا قد بلندتر به نظر برسند. خانم‌ های کوتاه‌ قد باید از پوشیدن لباس‌ های پف‌ دار اجتناب کنند، زیرا این لباس‌ ها باعث کوتاه‌ تر به‌ نظر رسیدن قد آنها می‌ شود.
  • خانم های قد بلند و لباس عروس مناسب: خانم های قد بلند باید لباس هایی بپوشند که نشان دهد قد آنها متعادل تر است. لباس های پف دار برای خانم های قد بلند بسیار مناسب است زیرا قد آنها را کوتاه تر نشان می دهد.

مدل پیراهن عروس دنباله دار و جدید

اگر برای انتخاب لباس عروس مدل دنباله دار به راهنمایی نیاز دارید مزون لباس عروس گالانت برای شما کالکشن زیر را آماده کرده است تا با مشاهده مدل ها راهنمای خرید مناسب شما باشد. دقت کنید که تمامی مدل ها از پیراهن عروس دنباله دار زیر، تولید شده توسط مزون گالانت است و می توانید به راحتی با تماس با مزون گالانت آنها را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.