بستن

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ

لباس مجلسی سمیرا قابلی 19 مهر 1402 0 دیدگاه
لباس مجلسی سایز بزرگ

معمولا انتخاب و خرید انواع لباس مجلسی سایز بزرگ برای بانوانی که اضافه وزن دارند کمی سخت و دشوار است. معمولا این خانم ها زمانی که به یک مراسم یا مجلس عروسی دعوت می شوند دغدغه پیدا کردن مزون لباس مجلسی سایز بزرگ را دارند. 

نکات مهم در انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ 

  • یکی از موارد بسیار مهمی که در انتخاب لباس سایز بزرگ در نظر باید داشته باشید این است که باید فرم هیکل خود را بشناسید. معمولا فرم هیکل خانم هایی که اضافه وزن دارند حالت بیضی، مثلثی، مستطیلی، ساعت شنی و لوزی شکل است. توجه به این نکته تاثیر بسیار زیادی در بهتر به نظر رسیدن ظاهر و اندام شما دارد. برای مثال اگر بالاتنه چاقی دارید، به جای لباس هایی که بالا تنه گیپور و تنگی دارند، می توانید یک کت و شلوار زنانه شیک بخرید. 
  • انتخاب مزون لباس مجلسی سایز بزرگ و یا یک فروشگاه که انواع لباس سایز بزرگ را عرضه کند نیز کار شما را در انتخاب بهترین لباس مجلسی راحت تر می کند.

اگر قصد خرید لباس مجلسی سایز بزرگ را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید لباس مجلسی سایز بزرگ مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ بر اساس فرم اندام

اکثر افرادی که اضافه وزن دارند دچار چاقی موضعی هستند که همین موضوع باعث به هم خوردن تناسب اندام آنها می شوند. برای مثال بعضی از بانوان بالا تنه متناسبی دارند اما درشت بودن بیش از حد ران و باسن، باعث عدم تناسب هیکل آنها می شود. البته بعضی از بانوان نیز کاملا برعکس پایین تنه لاغر و متناسب دارند اما شکل، سینه یا بازوهای چاقی دارند که باعث به هم خوردن تناسب اندام آنها می شود. 

امروزه لباس مجلسی بزرگ ترند شده است و در اکثر مجالس بانوان پوشیدن این لباس ها را ترجیح می دهند، در صورتی که شکم بزرگی داشته باشید، با پوشیدن پیراهن بلند، اندام شما جلو زیبایی نخواهد داشت. 

البته نیازی به نگرانی بابت این موضوع نیست چرا که شما با مراجعه به مزون گالانت می توانید پیراهن های بلند سایز بزرگ و متناسب با فرم هیکل خود را بیابید. همچنین شما گزینه های دیگری برای انتخاب دارید که با پوشیدن آنها عیوب اندام شما پوشیده شده و در عوض نقاط قوت آن به چشم می آید شما می توانید کت و شلوار، کت و دامن و پیراهن های کوتاه سایز بزرگ را انتخاب کنید.

اگر بازو و سینه های درشتی دارید

نکته بسیار مهمی که خانم هایی که سینه و بازوهای درشتی دارند باید در انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ مد نظر داشته باشند این است که این افراد باید مدل لباسی را انتخاب کنند این نواحی را به خوبی بپوشاند. 

بنابراین پوشیدن لباس های آستین کوتاه، آستین حلقه ای، آستین کلوش، یقه باز و یقه ایستاده برای این افراد ممنوع است. همچنین در صورتی که بالا تنه درشتی دارید لباس هایی را انتخاب کنید در ناحیه بالا تنه کاملا ساده باشند و به هیچ عنوان سنگ دوزی یا کار شده نباشد. در عوض لباسی را انتخاب کنید که به خوبی ناحیه سینه را شما پوشش دهد و همچنین آستین ساده بلند یا سه ربع دارد. 

برای این افراد لباس مجلسی مناسب، کت و شلوار، بلوز و شلوار و کت و دامن است. در صورتی که حتما می خواهید پیراهن مجلسی بپوشید، لباس هایی را انتخاب کنید که دکلته نباشد و بالا تنه آنها گیپور یا سنگ دوزی شده نباشد. 

اگر دچار چاقی شکم و پهلو هستید

در صورتی که شکم و پهلو چاقی دارید اما پاهای نسبتا لاغری دارید؛ به فرم هیکل شما سیبی شکل گفته می شود. افرادی که فرم بدنشان سیبی شکل است باید لباس هایی را انتخاب کنند که توجه افراد را به قسمت مرکزی بدن کم کند. اگر قصد خرید پیراهن مجلسی را دارید، پیراهنی را انتخاب کنید که ناحیه کمر آن خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشد. 

مدل هایی مانند پیراهن هایی لنگی یا پیراهن هایی که از زیر سینه کلوش می شوند، گزینه مناسبی برای این افراد می باشند. 

اگر پایین تنه درشتی دارید

در صورتی که پایین تنه چاقی دارید، بهترین لباس مجلسی سایز بزرگ برای شما، دامن ها یا پیراهن های راسته ای است که اندام شما را کشیده تر جلوه می دهد. 

اگر پایین تنه درشت و در عین حال شانه های ظریفی دارید، باید لباسی را انتخاب کنید که تناسب را بین بالاتنه و پایین تنه شما ایجاد کند. شما می توانید از یک کت کوتاه یا اپل دار یا پیراهن های یقه باز استفاده کنید. 

اگر پاهای چاقی دارید

خانم هایی که پاهای چاقی دارند می توانند لباس هایی را انتخاب کنند که دامن های بلند و گشادی دارند. 

اگر قصد خرید لباس مجلسی سایز بزرگ را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید لباس مجلسی سایز بزرگ مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

نکات مهم در انتخاب رنگ لباس مجلسی سایز بزرگ

با اینکه همیشه گفته می شود که رنگ های تیره باعث لاغرتر نشان دادن اندام می شود. اما شما می توانید رنگ های روشن هم به عنوان لباس سایز بزرگ انتخاب کنید اما در انتخاب رنگ باید حواستان به این موضوع باشد که لباسی را انتخاب کنید که در نواحی که دچار چاقی موضعی هستید با رنگ هایی مثل سرمه ای، سبز پررنگ و آبی پررنگ پوشیده شود. 

همچنین اگر قصد خرید لباس مجلسی سایز بزرگ با پارچه طراح دارید حتما لباسی را انتخاب کنید که نواحی که دچار چاقی موضعی هستید را با پارچه ساده بپوشاند.

انواع مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

پیراهن ‌های بلند با دامن کلوش

این نوع لباس مجلسی برای افرادی که اندام سیبی یا گلابی شکل دارد مناسب است. این لباس ها پاهای شما را به طور کامل می پوشانند و همچنین اندام شما را کشیده تر نشان می دهند. 

لباس ‌های شنل مانند

خانم هایی که بازوهای چاق و یا سرشانه های پهنی دارند، برای ظریف تر نشان دادن اندام خود می توانند لباس های شنل مانند را انتخاب کنند. 

لباس های پوشیده

پیشنهاد ما برای خانم هایی که به دنبال لباس مجلسی سایز بزرگ هستند، لباس مجلسی پوشیده است. هر چه لباس شما پوشیده تر باشد، نقاط ضعف اندام شما هم پوشیده می شود. 

لباس مجلسی بلند 

خانم هایی که دچار چاقی در تمامی قسمت های بدن خود هستند، لباس مجلسی بلند برای آنها بهترین انتخاب است. 

  فرم لباس خمره ‌ای

لباس های خمره ای شکل برای افرادی که اندام سیبی شکل دارند بهترین انتخاب است و باعث ایجاد تعادل و میان بالاتنه و پایین تنه آنها می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.