بستن

سبد خرید شما خالی است.

معرفی انواع کت و دامن مجلسی دخترانه و زنانه

لباس مجلسی سمیرا قابلی 3 آبان 1402 0 دیدگاه
کت دامن 2020

یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان لباس مجلسی، کت و دامن مجلسی است که باعث می شود استایل شما شیک و جذاب به نظر برسد. این نوع لباس مجلسی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و اکثر دختران و زنان از سنین نوجوانانی تا پیری می توانند از کت و دامن در موقعیت های مختلف استفاده کنند. 

انواع کت و دامن مجلسی

کت و دامن جزء لباس های کلاسیک است که بانوان در کشورهای اروپایی برای رفتن به مراسمات رسمی کت دامن و یا کت و شلوار زنانه به تن می کنند. البته امروزه مدل های متنوع برای موقعیت های غیر رسمی طراحی شده است. در کشور ما نیز بانوان این لباس را به عنوان لباس مجلسی انتخاب می کنند. مدل های کت و دامن مجلسی بسیار متنوع هستند، شما می توانید طبق مراسمی که دعوت هستید مدل آن را انتخاب کنید. 

اگر قصد خرید کت و دامن مجلسی را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت و دامن مجلسی مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

کت و دامن مجلسی کوتاه

کت و دامن مجلسی کوتاه مدل های بسیار متنوعی دارد و این تنوع بیشتر مربوط به آستین کت و دامن لباس است. اگر کت و دامن کوتاه برای عروسی می خواهید می توانید دامن های ترک، تنگ، کلوش یا پلیسه را انتخاب کنید که جنس پارچه آن ضخیم و نوع دوخت آنها نرم است. 

کت و دامن راه راه

کت و دامن های راه راه در بین دختران و زنان طرفداران زیادی دارد. در مزون لباس مجلسی از پارچه های راه راه برای دوخت کت و دامن مجلسی استفاده می شود و در در اکثر مواقع جنس پارچه های این نوع لباس مجلسی ضخیم است و برای مجالس عروسی و حتی مهمانی های رسمی گزینه مناسبی است. 

کت و دامن مجلسی غیر همرنگ

تا چندین سال گذشته اکثر مدل های کت دامن، همرنگ بودند اما امروزه کت و دامن های غیر همرنگ بسیار ترند شده اند. در اکثر مدل های کت و دامن های غیر همرنگ کت طرح دار و دامن ساده است، یا اینکه کت و دامن دو رنگ شاد و خنثی دارند. کت و دامن مناسب برای خانم های مسن ترکیب رنگ های تیره و شاد است. 

کت و دامن مدل مدادی

طراحی اکثر مدل های کت و دامن مجلسی زنانه و دخترانه به این شکل است که، دامن آنها به صورت مدل مدادی طراحی می شوند. این دامن ها در قسمت پشت چاک دارند و به نسبت دامن های پیلی دار طرفداران بیشتری دارند. 

دامن های مدادی مورد پسند دختران و زنان در همه سنین است. این دامن ها در اندازه های مختلف طراحی می شوند؛ در صورتی که میان سال هستید بهتر است از دامن های زیر زانو انتخاب کنید. 

کت و دامن با طرح سنتی

امروزه صنعت مدل از هر آیتمی در طبیعت و … برای طراحی های خود الهام می گیرد، برای مثال کت و دامن با طرح سنتی یکی از این موارد است که البته طرفداران زیادی نیز دارد. این مدل کت دامن هم برای دختران جوان و هم خانم های میانسال می تواند مناسب باشد. در صورتی که لاغر اندام و قد بلند هستید می توانید کت های با طرح سنتی و دامن های ساده انتخاب کنید تا استایل شما جذاب تر به نظر برسد.

کت و دامن اسپرت

اگر اسپرت پوش هستید و استایل های رسمی و مجلسی چندان باب میل شما نیستند، می توانید کت و دامن اسپرت انتخاب کنید. کت و دامن دخترانه اسپرت اصولا با پارچه هایی با رنگ های متضاد طراحی می شوند و برش یا مدل خاصی روی این نوع مدل کت و دامن ها پیاده نمی شود. معمولا کت دامن های اسپرت کوتاه هستند و زیر کت می توانید از پیراهن یا شومیزهای دکمه دار استفاده کنید. 

اگر قصد خرید کت دامن مجلسی را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت دامن مجلسی مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

انتخاب رنگ مناسب برای کت و دامن مجلسی

برای اینکه استایل فوق العاده در مجالس داشته باشید علاوه بر اینکه انتخاب مدل کت و دامن بسیار مهم است، رنگ آن نیز بسیار حائز اهمیت است. هر رنگی ممکن است متناسب با فرم اندام و رنگ پوست شما نباشد و همچنین از طرفی شما نمی توانید هر رنگ کت و دامن را در موقعیت های مختلف بر تن کنید؛ برای مثال رنگ های روشن برای مجالس شاد مانند عروسی مناسب است اما رنگ های خنثی برای مجالس رسمی مناسب است. 

دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.