بستن

سبد خرید شما خالی است.

کت و سارافون مجلسی

لباس مجلسی سمیرا قابلی 17 آبان 1402 0 دیدگاه
کت و سارافون مجلسی

کت و سارافون مجلسی یکی از انواع لباس مجلسی پرطرفدار است که در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب اکثر خانم های شیک پوش برای مهمانی ها و مراسم رسمی است. 

سارافون چیست؟

سارافون یا سارافان، نوعی لباس زنانه ذوزنقه ای سنتی بلند روسی است. سارافون معمولا بدون آستین است اما برخی مدل های آستین کوتاه آن نیز موجود می باشد. 

سارافون ها را هم می توانید در فصل بهار و تابستان در خانه یا محیط بیرون بر تن کنید، همچنین در صورتی که پارچه های سارافون از جنس های مرغوب و با کیفیت باشد در صورت ترکیب با یک کت مجلسی می تواند به عنوان لباس مجلسی زنانه شیک محسوب شود. 

کت و سارافون چیست؟

کت و سارافون از یک سارافان بلند و یک کت روی سارافون تشکیل شده است. البته در فصل پاییز از سارافون های از جنس مخملی یا پشمی هستند به عنوان جلیقه هم استفاده می کنند.

کت سارافون یکی از لباس های پرطرفدار در میان بانوان ایرانی است که در خانه، محیط بیرون، مهمانی ها و مجالس مختلف می توانند آن را بر تن کنند. 

اگر قصد خرید کت و سارافون را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت و سارافون مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

راهنمای انتخاب کت و سارافون مجلسی

  • طرح های کت سارافون مجلسی بسیار متنوع هستند و در مدل های کوتاه و بلند موجود هستند و شما می توانید بر اساس فرم اندام و قد خود، یک کت سارافون مجلسی شیک را انتخاب کنید و در مجالس بدرخشید.
  • یک نکته بسیار مهمی که باید در هنگام پوشیدن کت سارافون باید به آن توجه داشته باشید انتخاب کفش مناسب است تا استایل شما را چندین برابر زیباتر جلوه دهد. 
  • در هنگام خرید هر نوع لباس مجلسی اعم از کت و سارافون مجلسی، انتخاب رنگ بسیار حائز اهمیت است. معمولا در طراحی و دوخت کت و سارافون های از رنگ های متضاد یا مکمل استفاده می شود.  
  • نوع دوخت نیز در شکیل بودن کت سارافون مجلسی بسیار دخیل است در صورتی که دوخت این لباس مجلسی درجه بالایی نداشته باشد زیبایی و جلوه ای که باید داشته باشد را نخواهد داشت. بنابراین برای خرید کت سارافون مجلسی به دنبال یک مزون لباس مجلسی معتبر باشید. 
  • نظر اکثر طراحان لباس این است که کت و سارافون بدون نیاز به تزیینات تجملاتی و طرح های شلوغ هم زیبا و چشمگیر هستند و در واقع بیشتر علاقه مندان این سبک لباس، ساده پسند هستند. 

اگر قصد خرید کت و سارافون مجلسی را دارید، مشاوران ما در مزون گالانت شما را در خرید کت و سارافون مجلسی مناسب و زیبا راهنمایی خواهند کرد.

دلیل پرطرفدار بودن کت سارافون مجلسی چیست؟

کت و سارافون مجلسی به دلیل مزیت و ویژگی های منحصر به فردی که دارد طرفداران زیادی دارد که از جمله این ویژگی های منحصر به فرد این نوع لباس عبارتند از:

  • طراحی منحصر به فرد: اگر گذرتان به مراکز خرید و مزون ها خورده باشد و یا در اینستاگرام و گوگل یک سرچ داشته باشید متوجه می شوید که کت و سارافون طرح های بسیار متنوعی دارد و جزء لباس هایی است که می توانید در هر مراسمی و موقعیتی بر تن کنید. 
  • متناسب با هر اندام و قدی: یکی از ویژگی های منحصر به فرد کت سارافون مجلسی این است که برای هر اندام و قدی می تواند متناسب باشد. 
  • تنوع در استفاده: کت سارافون مجلسی جزء اقلیت لباس هایی است که شما می توانید در مراسم های مختلف اعم از عروسی، جشن ها، مراسم رسمی و … بپوشید.
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.